Pontos idő: 2024. november 29. 11:39




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1242 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 63  Következő
 Gumik 
Szerző Üzenet
Avatar

Motor: Versys 650
Hozzászólás Re: Gumik
Metzeler Roadtech Z6 van fennt............többet nem lesz.....

_________________
SZOTYI


2011. október 3. 16:50
Profil
Avatar

Motor: Pegaso Trail
Hozzászólás Re: Gumik
Nekem is megjött az új BT023 páros! Még nincs fent (meg szerintem idén nem is lesz) nem tudok róla semmit mondani. 57 e + posta volt.


2011. október 3. 8:55
Profil Honlap
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Gumik
"motor, robogó"

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2011. október 2. 19:22
Profil
Avatar

Motor: Bandit1200 "z" naked
Hozzászólás Re: Gumik
Mcemru autógumikkal is foglalkozik?
amúgy nekem is kell gumma, párban és ez lenne az ajánlás:
Pilot Power előre +Pilot road 2ct hátra? (nme tusok árat, de 67k az sok...) vagy még ezt láttam
Bt023, előre hátra ->58k

Mcemru milyen indexes topikban van?


2011. október 2. 17:35
Profil Honlap
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Gumik
zöldi írta:
Yoss írta:
Ha még a kivitel minőségén is tudnának javítani,


Ezt sokszor hallom, de nem nagyon jövök rá, hogy egy motornál ilyenkor mire is kell gondolni :D kocsiban ok, a Daciám után érzem a kivitelezési minőséget egy daewooban is, de motorban mi? Rozsdamentes a teljes kipuff, rendesen le van szinterezve a felni, a festésre páran panaszkodnak, nekem csak ott matt, ahogy saját kezőleg vertem le :) Elekromosan nincs vele baj, a szálcsiszolt alu dolgok is szépek, a blokkfestés sem jön le, nem nyúlik, mállik semmi, a krómok hibátlanok.

Engem inkább a műanyagok minősége zavar, a plexi is lehetne korrektebb és adhatna jobb szélvédelmet. A fék is lehetne kicsit jobb, a futómű is, ilyesmik :)

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2011. szeptember 19. 11:58
Profil ICQ
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Gumik
Yoss írta:
Ha még a kivitel minőségén is tudnának javítani,


Ezt sokszor hallom, de nem nagyon jövök rá, hogy egy motornál ilyenkor mire is kell gondolni :D kocsiban ok, a Daciám után érzem a kivitelezési minőséget egy daewooban is, de motorban mi? Rozsdamentes a teljes kipuff, rendesen le van szinterezve a felni, a festésre páran panaszkodnak, nekem csak ott matt, ahogy saját kezőleg vertem le :) Elekromosan nincs vele baj, a szálcsiszolt alu dolgok is szépek, a blokkfestés sem jön le, nem nyúlik, mállik semmi, a krómok hibátlanok.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2011. szeptember 19. 11:54
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Gumik
Pali79 írta:
zöldi írta:
A zizi, na az már jobban hasonlít az igénybevétel szempontjából

:lol: 204 LE, 160 Nm :twisted: Nem egy gyenge szerkezet ;)

Minél több motort ismerek meg, annál inkább becsülöm a banditomat :) Ez egy minden szempontból jó gép, majdnem minden stílushoz jó, persze egyikben sem a legjobb. Ha még a kivitel minőségén is tudnának javítani, akkor lenne kánaán, de akkor meg az ára is elmenne az egekbe.
Kicsit off, de most ez jutott eszembe ;)

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2011. szeptember 19. 10:15
Profil ICQ
Avatar
Hozzászólás Re: Gumik
zöldi írta:
A zizi, na az már jobban hasonlít az igénybevétel szempontjából

:lol: 204 LE, 160 Nm :twisted: Nem egy gyenge szerkezet ;)


2011. szeptember 19. 10:05
Profil Honlap
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Gumik
Yoss írta:
Ezek itten aszongyák, hogy PR3 is meg a Z8 is baromi tartós, stb.. Fizetett cikk lenne?


Nem hinném. De a z8-at nem használnám fel referenciaként. a z750 egy könnyű motor, ami alacsony fordulaton és középtartományban közel nem termel annyi nyomatékot, mint a bandit. Oké, persze fent ott a kraft, de ha jól olvastam, ők túrázós figurák. Így könnyű sokat elmenni egy gumival. A zizi, na az már jobban hasonlít az igénybevétel szempontjából

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2011. szeptember 19. 9:08
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Gumik
ha eljössz ma, megadom a számát :D
elküldtem PÜ ben

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2011. szeptember 19. 8:15
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Gumik
zöldi írta:
Mondtam: Mcemru. Számlásan ennyi....

Hmm.. Lemaradtam valamiről? :roll:
Hol lehet őt megtalálni?

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2011. szeptember 19. 7:43
Profil ICQ
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Gumik
Mondtam: Mcemru. Számlásan ennyi....

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2011. szeptember 19. 7:23
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Gumik
zöldi írta:
Yoss írta:
Csak az egyik, vagy a másik miért nem jó?


A power párja 50, de hátul 8-at ha elmegy dinamikus vezetés mellett. A pr2 sztem atomjó gumi, de mivel kemény a közepe, parás helyzetben nagyon könnyű elfékezni az elejét. Az meg 60/pár.

Te hol nézel árakat? Az r17-nél Pilot Power első 26 500, a PR2 hátsó 37 990. Ez a kettő együtt inkább 64 500, nem 50k.

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2011. szeptember 19. 7:12
Profil ICQ
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Gumik
zöldi írta:
A power párja 50, de hátul 8-at ha elmegy dinamikus vezetés mellett. A pr2 sztem atomjó gumi, de mivel kemény a közepe, parás helyzetben nagyon könnyű elfékezni az elejét. Az meg 60/pár.

Értem. Erről mi a vélemény? http://www.hegylakok.hu/2011/06/cikkek/kiemelt_cikk/orokeletuek-z8-pilotroad-3-teszt-felidoben/
Ezek itten aszongyák, hogy PR3 is meg a Z8 is baromi tartós, stb.. Fizetett cikk lenne?

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2011. szeptember 18. 20:06
Profil ICQ
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Gumik
Yoss írta:
Csak az egyik, vagy a másik miért nem jó?


A power párja 50, de hátul 8-at ha elmegy dinamikus vezetés mellett. A pr2 sztem atomjó gumi, de mivel kemény a közepe, parás helyzetben nagyon könnyű elfékezni az elejét. Az meg 60/pár.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2011. szeptember 18. 17:07
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Gumik
A power puhább, mint a road.
Egy időben kopik el így az első meg a hátsó, és fog az eleje mint állat.

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2011. szeptember 18. 13:58
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Gumik
zöldi írta:
Én a öregek tanácsára kirpóbáltam a Pilot Power/Pilot Road2 kombót. Nagyon tuti... és 55ből kijön a pár. Kérdezd Tangerinet, Ő most tett fel ilyet.


Csak az egyik, vagy a másik miért nem jó? A PR2-t nézem most, az sem túl olcsó. A PR3 meg 75e, de gondolom azzal kapcsolatban még senkinek sincs tapasztalata..

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2011. szeptember 18. 9:49
Profil ICQ
Avatar

Motor: XJR 1200, FZ1 SA
Hozzászólás Re: Gumik
Ticu írta:
Esetleg BT-023 még szóba jöhet nálam (ha többet elmegy mint a RA2). Valaki futásteljesítményt támpontot nem tud erről?


Milán (XX) barátommal 5K-t tettünk a bt023-ba (nekem elöl-hátul az van). Ránézésre még kétszer ennyi benne van, pedig nem gyenge tempókat mentünk fullra felmálházva a kétheti túra cuccaival. Szemre és tapintásra is nagyon látszik, érződik menyire más a két komponens.

A banditalira visszarakom a bt20-at, ami tartósnak legalább olyan tartós, de a széle közel sem tapad annyira és úgy érzem esőben is bizonytalanabb.


2011. szeptember 17. 18:56
Profil Honlap
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Gumik
Ticu írta:
Esetleg BT-023 még szóba jöhet nálam (ha többet elmegy mint a RA2). Valaki futásteljesítményt támpontot nem tud erről?


Zsombornak tizenpár van már asszem a fazerben...

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2011. szeptember 15. 9:46
Profil
Avatar

Motor: 1200 S
Hozzászólás Re: Gumik
A BT-023-ra én is kíváncsi lennék. Az elődjei BT-020, BT-021 nálam jól vizsgáztak, a kettő között érezhető a fejlesztés sikere, ami tapadásban és élettartamban is megmutatkozott. Remélem a 023-al sikerül ezt a tendenciát követni a Bridgestone mérnökeinek!


2011. szeptember 15. 8:49
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1242 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 63  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség