Szerző |
Üzenet |
szotyi
Motor: Versys 650
|
Re: Gumik
Metzeler Roadtech Z6 van fennt............többet nem lesz.....
_________________ SZOTYI
|
2011. október 3. 16:50 |
|
|
borz_alom
Motor: Pegaso Trail
|
Re: Gumik
Nekem is megjött az új BT023 páros! Még nincs fent (meg szerintem idén nem is lesz) nem tudok róla semmit mondani. 57 e + posta volt.
|
2011. október 3. 8:55 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Gumik
"motor, robogó"
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2011. október 2. 19:22 |
|
|
Ironed
Motor: Bandit1200 "z" naked
|
Re: Gumik
Mcemru autógumikkal is foglalkozik? amúgy nekem is kell gumma, párban és ez lenne az ajánlás: Pilot Power előre +Pilot road 2ct hátra? (nme tusok árat, de 67k az sok...) vagy még ezt láttam Bt023, előre hátra ->58k
Mcemru milyen indexes topikban van?
|
2011. október 2. 17:35 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Gumik
zöldi írta: Yoss írta: Ha még a kivitel minőségén is tudnának javítani, Ezt sokszor hallom, de nem nagyon jövök rá, hogy egy motornál ilyenkor mire is kell gondolni kocsiban ok, a Daciám után érzem a kivitelezési minőséget egy daewooban is, de motorban mi? Rozsdamentes a teljes kipuff, rendesen le van szinterezve a felni, a festésre páran panaszkodnak, nekem csak ott matt, ahogy saját kezőleg vertem le Elekromosan nincs vele baj, a szálcsiszolt alu dolgok is szépek, a blokkfestés sem jön le, nem nyúlik, mállik semmi, a krómok hibátlanok. Engem inkább a műanyagok minősége zavar, a plexi is lehetne korrektebb és adhatna jobb szélvédelmet. A fék is lehetne kicsit jobb, a futómű is, ilyesmik
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2011. szeptember 19. 11:58 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Gumik
Yoss írta: Ha még a kivitel minőségén is tudnának javítani, Ezt sokszor hallom, de nem nagyon jövök rá, hogy egy motornál ilyenkor mire is kell gondolni kocsiban ok, a Daciám után érzem a kivitelezési minőséget egy daewooban is, de motorban mi? Rozsdamentes a teljes kipuff, rendesen le van szinterezve a felni, a festésre páran panaszkodnak, nekem csak ott matt, ahogy saját kezőleg vertem le Elekromosan nincs vele baj, a szálcsiszolt alu dolgok is szépek, a blokkfestés sem jön le, nem nyúlik, mállik semmi, a krómok hibátlanok.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2011. szeptember 19. 11:54 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Gumik
Pali79 írta: zöldi írta: A zizi, na az már jobban hasonlít az igénybevétel szempontjából 204 LE, 160 Nm Nem egy gyenge szerkezet Minél több motort ismerek meg, annál inkább becsülöm a banditomat Ez egy minden szempontból jó gép, majdnem minden stílushoz jó, persze egyikben sem a legjobb. Ha még a kivitel minőségén is tudnának javítani, akkor lenne kánaán, de akkor meg az ára is elmenne az egekbe. Kicsit off, de most ez jutott eszembe
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2011. szeptember 19. 10:15 |
|
|
Pali79
|
Re: Gumik
zöldi írta: A zizi, na az már jobban hasonlít az igénybevétel szempontjából 204 LE, 160 Nm Nem egy gyenge szerkezet
|
2011. szeptember 19. 10:05 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Gumik
Yoss írta: Ezek itten aszongyák, hogy PR3 is meg a Z8 is baromi tartós, stb.. Fizetett cikk lenne? Nem hinném. De a z8-at nem használnám fel referenciaként. a z750 egy könnyű motor, ami alacsony fordulaton és középtartományban közel nem termel annyi nyomatékot, mint a bandit. Oké, persze fent ott a kraft, de ha jól olvastam, ők túrázós figurák. Így könnyű sokat elmenni egy gumival. A zizi, na az már jobban hasonlít az igénybevétel szempontjából
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2011. szeptember 19. 9:08 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Gumik
ha eljössz ma, megadom a számát elküldtem PÜ ben
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2011. szeptember 19. 8:15 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Gumik
zöldi írta: Mondtam: Mcemru. Számlásan ennyi.... Hmm.. Lemaradtam valamiről? Hol lehet őt megtalálni?
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2011. szeptember 19. 7:43 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Gumik
Mondtam: Mcemru. Számlásan ennyi....
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2011. szeptember 19. 7:23 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Gumik
zöldi írta: Yoss írta: Csak az egyik, vagy a másik miért nem jó? A power párja 50, de hátul 8-at ha elmegy dinamikus vezetés mellett. A pr2 sztem atomjó gumi, de mivel kemény a közepe, parás helyzetben nagyon könnyű elfékezni az elejét. Az meg 60/pár. Te hol nézel árakat? Az r17-nél Pilot Power első 26 500, a PR2 hátsó 37 990. Ez a kettő együtt inkább 64 500, nem 50k.
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2011. szeptember 19. 7:12 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Gumik
zöldi írta: A power párja 50, de hátul 8-at ha elmegy dinamikus vezetés mellett. A pr2 sztem atomjó gumi, de mivel kemény a közepe, parás helyzetben nagyon könnyű elfékezni az elejét. Az meg 60/pár. Értem. Erről mi a vélemény? http://www.hegylakok.hu/2011/06/cikkek/kiemelt_cikk/orokeletuek-z8-pilotroad-3-teszt-felidoben/Ezek itten aszongyák, hogy PR3 is meg a Z8 is baromi tartós, stb.. Fizetett cikk lenne?
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2011. szeptember 18. 20:06 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Gumik
Yoss írta: Csak az egyik, vagy a másik miért nem jó? A power párja 50, de hátul 8-at ha elmegy dinamikus vezetés mellett. A pr2 sztem atomjó gumi, de mivel kemény a közepe, parás helyzetben nagyon könnyű elfékezni az elejét. Az meg 60/pár.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2011. szeptember 18. 17:07 |
|
|
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
Re: Gumik
A power puhább, mint a road. Egy időben kopik el így az első meg a hátsó, és fog az eleje mint állat.
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2011. szeptember 18. 13:58 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Gumik
zöldi írta: Én a öregek tanácsára kirpóbáltam a Pilot Power/Pilot Road2 kombót. Nagyon tuti... és 55ből kijön a pár. Kérdezd Tangerinet, Ő most tett fel ilyet.
Csak az egyik, vagy a másik miért nem jó? A PR2-t nézem most, az sem túl olcsó. A PR3 meg 75e, de gondolom azzal kapcsolatban még senkinek sincs tapasztalata..
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2011. szeptember 18. 9:49 |
|
|
burky
Motor: XJR 1200, FZ1 SA
|
Re: Gumik
Ticu írta: Esetleg BT-023 még szóba jöhet nálam (ha többet elmegy mint a RA2). Valaki futásteljesítményt támpontot nem tud erről? Milán (XX) barátommal 5K-t tettünk a bt023-ba (nekem elöl-hátul az van). Ránézésre még kétszer ennyi benne van, pedig nem gyenge tempókat mentünk fullra felmálházva a kétheti túra cuccaival. Szemre és tapintásra is nagyon látszik, érződik menyire más a két komponens. A banditalira visszarakom a bt20-at, ami tartósnak legalább olyan tartós, de a széle közel sem tapad annyira és úgy érzem esőben is bizonytalanabb.
|
2011. szeptember 17. 18:56 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Gumik
Ticu írta: Esetleg BT-023 még szóba jöhet nálam (ha többet elmegy mint a RA2). Valaki futásteljesítményt támpontot nem tud erről? Zsombornak tizenpár van már asszem a fazerben...
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2011. szeptember 15. 9:46 |
|
|
mikir
Motor: 1200 S
|
Re: Gumik
A BT-023-ra én is kíváncsi lennék. Az elődjei BT-020, BT-021 nálam jól vizsgáztak, a kettő között érezhető a fejlesztés sikere, ami tapadásban és élettartamban is megmutatkozott. Remélem a 023-al sikerül ezt a tendenciát követni a Bridgestone mérnökeinek!
|
2011. szeptember 15. 8:49 |
|
|
|