|
Pontos idő: 2024. április 19. 3:52
|
Megválaszolatlan hozzászólások
| Aktív témák
Szerző |
Üzenet |
szotyi
Motor: Versys 650
|
Re: Egy kis nézni való
_________________ SZOTYI
|
2013. július 9. 18:24 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Egy kis nézni való
Pontosan , ahogy Zoli mondja. Ehhez csak annyit tudnék hozzátenni hogy - hihetetlen - de a 18 LE is tud finom élményt nyújtani nizonyos hangulatban és körülmények között . (legalább a rendszámom lenne már meg , a fenébe ..)
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2013. július 1. 13:21 |
|
|
Csöngö
Motor: Ktm 790 Adv r + Ktm-ek
|
Re: Egy kis nézni való
Zoli írta: Szerintem utcán egy telt, nyomatékos közép tartomány,( ami azért hajlandó venni a fordulatot is), jó futóművel, jó váz geometriával, jó ergonómiával, és harapos fékekkel Moto GP sarokszámok nélkül is megérdemli a boldogító igent. Ezzel maximálisan egyetértek.
|
2013. július 1. 7:51 |
|
|
Zoli
Motor: F900XR
|
Re: Egy kis nézni való
Helyesbítek: Nagy teljesítmény = magas fordulatszám. A polémia eredendően két 1200 cm3-es kéthengeres bringáról folyt. (Vizes GS, és a Multistrada) Az egyik 125 LE 7.700 F/min; a másik 150 LE 9.250 f/min. Bár az új boxer görbéjét még nem láttam, a légolajos teljesítmény görbéje (113? LE) egy darabig viszonylag együtt fut a Duci-éval, csak hamarabb kifullad. A nyomaték görbék összehasonlítására már nem emlékszem, de talán bizonyos fordulatokon a lég-olajos boxeré magasabb is. Leegyszerűsítve: ha a Ducit, ott még tovább forgatod, ahol a másik már letilt, megkapod a további 25 LE-t. A kételyem abban nyilvánult meg, hogy utcai fis-fos, töredezett, koszos aszfalton, 40-160Km/h tempójú szerpentineken hányszor nyitja rá az utca harcosa mondjuk 8.000 f/min-nél (1-2-3. gang) koppig a fojtószelepet. Ha viszont e helyett 3-4-5-6. gangban fűzi magát át a kanyarokon, akkor a padláson jelentkező nagy teljesítmény, csak egy ígéret, egy sosem használt katalógus adat. Szerintem utcán egy telt, nyomatékos közép tartomány,( ami azért hajlandó venni a fordulatot is), jó futóművel, jó váz geometriával, jó ergonómiával, Moto GP sarokszámok nélkül is megérdemli a boldogító igent. Persze mindenki olyannal nyomuljon, amin jól érzi magát.
|
2013. június 30. 22:15 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Egy kis nézni való
Zoli írta: Teljesítmėny = max.ford.szám. Ez 70 Km/h-nál 1-es gang. Ha már 2-ből indítod, az közép tartomàny. Ott pedig a görbék szinte együtt futnak. Még magasabb fokozatban pediig egyértelmüen a nyomaték jàtszik. A legtöbb biker valszeg nem 1-2-ben teljesíti az említett etapokat. Mondjuk Szotyi pont az egyik kivétel. Pàlyàn biztos többen kicsavarnànk a csúcsteljesítményt. A legnagyobb teljesítmény nem a max fordulatszámon jön elő. Általában sokkal előbb. A nyomaték meg méginkább lejjebb jön. Az utolsó mondatoddal egyébként egyetértek, én csak annyit írtam, hogy a nagyobb teljesítmény kihasználásához nem feltétlen kell nagy sebesség.
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2013. június 30. 21:04 |
|
|
Zoli
Motor: F900XR
|
Re: Egy kis nézni való
Yoss írta: Zoli írta: Hát a 150 ló biztosan nagyobb ménes, mint a 125 paripa. Kérdés, hogy utcán hány alkalom nyílik, hogy az ember felébressze őket. Szászvár-Zobák, Pécs-Orfű, Gyöngyös-Mátrafüred-Eger, vagy a Bakony... Bármikor. A 150 lóra akkor is szükség lehet, ha 70-ről akarsz 130-ra rövid időn belül gyorsítani. A lovak nem a végsebességhez kellenek. Egy 70 lovas bringával is eléred a 200-at. Teljesítmėny = max.ford.szám. Ez 70 Km/h-nál 1-es gang. Ha már 2-ből indítod, az közép tartomàny. Ott pedig a görbék szinte együtt futnak. Még magasabb fokozatban pediig egyértelmüen a nyomaték jàtszik. A legtöbb biker valszeg nem 1-2-ben teljesíti az említett etapokat. Mondjuk Szotyi pont az egyik kivétel. Pàlyàn biztos többen kicsavarnànk a csúcsteljesítményt.
|
2013. június 30. 13:49 |
|
|
Miki
|
Re: Egy kis nézni való
Szép ez az elmélet, aztán jön egy 20 lóerős robógó és a meglepetés.
|
2013. június 30. 7:21 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Egy kis nézni való
Zoli írta: Hát a 150 ló biztosan nagyobb ménes, mint a 125 paripa. Kérdés, hogy utcán hány alkalom nyílik, hogy az ember felébressze őket. Szászvár-Zobák, Pécs-Orfű, Gyöngyös-Mátrafüred-Eger, vagy a Bakony... Bármikor. A 150 lóra akkor is szükség lehet, ha 70-ről akarsz 130-ra rövid időn belül gyorsítani. A lovak nem a végsebességhez kellenek. Egy 70 lovas bringával is eléred a 200-at.
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2013. június 29. 21:22 |
|
|
Csöngö
Motor: Ktm 790 Adv r + Ktm-ek
|
Re: Egy kis nézni való
Jól nyomja. Két kérdés is felvetődött bennem 1 mi az a fekete doboz a kilométeróra felett? 2 milyen gumi lehetett rajta?
|
2013. június 29. 20:30 |
|
|
Zoli
Motor: F900XR
|
Re: Egy kis nézni való
Hát a 150 ló biztosan nagyobb ménes, mint a 125 paripa. Kérdés, hogy utcán hány alkalom nyílik, hogy az ember felébressze őket. Szászvár-Zobák, Pécs-Orfű, Gyöngyös-Mátrafüred-Eger, vagy a Bakony felvidéken valszeg csak kevesen élnének a lehetőséggel. Itt az egyéb perifériák játszanak. A lavamündi hegyi felfutón, vagy talán Senj-Karlobag etapon már más a sztori. Ezzel együtt a tüzes olasz V2-őt egyszer nagyon a combom közé kapnám.
|
2013. június 27. 8:26 |
|
|
szotyi
Motor: Versys 650
|
Re: Egy kis nézni való
_________________ SZOTYI
|
2013. június 26. 16:58 |
|
|
Zoli
Motor: F900XR
|
Re: Egy kis nézni való
Sehol nem vagy biztonságban. Pécs, Fema körforgalom, családanya kockaladával. http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... HGiKrypnEM
|
2013. június 26. 9:41 |
|
|
Zoli
Motor: F900XR
|
Re: Egy kis nézni való
Ettől valszeg kevésbé érzékenyülnél... nem olyan hajtós, talán kicsit sok a bólya. De a vizes boxer láthatóan elég dinamikus lett. Utcára biztosan elég lesz. Lásd pl: 8:52 http://www.youtube.com/watch?v=fWSa719V ... creen&NR=1
|
2013. június 25. 12:48 |
|
|
ajonas74
|
Re: Egy kis nézni való
csomy írta: A farmeros téma a köztes napi túristáskodás alkalmávan volt. Nikivel másfelé mentünk, mint a srácok. Abszolut biztonsági menet volt. Huu, szerintem ne ronts a helyzeten. Ez a "biztonsági menet" nagyon rossz duma Nem festem a falra az ördögöt, de elég szar lenne ha egy ilyen "biztonsági menet" után a kórházban a farmerdarabok sebből történő kioperálása közben azon gondolkodnál, hogy mi a francért nem vettél fel rendes ruhát, és hogy miért pont arra mentél ahol egy autó kikanyarodott elég 40-es tempónál, vagy csak szimplán Rád húzta a kormányt, esetleg elcsúsztál egy porfolton.... De ez csak az én véleményem, nem akarlak sem leszólni, sem kioktatni. A video tényleg nagyon jó!!
|
2013. május 27. 21:05 |
|
|
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
Re: Egy kis nézni való
ajonas74 írta: Nagyon jó! A zene és a kamera elhelyezése is!! De Te nagyon bátor ember vagy hallod-e, hogy farmerban nyomod... Vagy már nem kell a lábad? Nem lennék a helyedben egy perecnél.... A farmeros téma a köztes napi túristáskodás alkalmávan volt. Nikivel másfelé mentünk, mint a srácok. Abszolut biztonsági menet volt.
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2013. május 26. 7:17 |
|
|
ajonas74
|
Re: Egy kis nézni való
Nagyon jó! A zene és a kamera elhelyezése is!! De Te nagyon bátor ember vagy hallod-e, hogy farmerban nyomod... Vagy már nem kell a lábad? Nem lennék a helyedben egy perecnél....
|
2013. május 25. 21:26 |
|
|
jedi
Motor: GSF 1250N ( black )
|
Re: Egy kis nézni való
No most van az, hogy egyszerre örül, és fáj is a szívem !
_________________ Ha az autópályán haladván, egyszer csak vésztjósló menydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hid azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
|
2013. május 25. 15:54 |
|
|
jedi
Motor: GSF 1250N ( black )
|
Re: Egy kis nézni való
csomy írta: Felkészültem a szezonra PicasaNem rosz, de hát ennyi pénzért ! Amúgy én is újra szivacsoltattam az első ülésnél, úgyhogy nekem is klasszisokkal jobb lett
_________________ Ha az autópályán haladván, egyszer csak vésztjósló menydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hid azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
|
2013. május 25. 15:53 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Egy kis nézni való
Kösz
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2013. május 25. 5:57 |
|
|
Csöngö
Motor: Ktm 790 Adv r + Ktm-ek
|
Re: Egy kis nézni való
Majd ha átlendultél eme nehéz motorozás mentes idöszakon szolj nem hagyunk egyedul,segitunk bepotolni az elvesztett kilométereket.
|
2013. május 24. 8:23 |
|
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|