Pontos idő: 2024. október 15. 17:17




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1242 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 63  Következő
 Gumik 
Szerző Üzenet
Avatar

Motor: Versys 650
Hozzászólás Re: Gumik
[img]D:\Képek\Norbi\Svájc%20túra%202011\Kép2221.jpg[/img]

_________________
SZOTYI


2011. augusztus 24. 17:10
Profil
Avatar

Motor: Versys 650
Hozzászólás Re: Gumik
[img]D:\Képek\Norbi\Svájc%20túra%202011\Kép2221.jpg[/img]

_________________
SZOTYI


2011. augusztus 24. 17:10
Profil
Avatar

Motor: Versys 650
Hozzászólás Re: Gumik
Kép

Elsőgumim....

_________________
SZOTYI


2011. augusztus 24. 17:08
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Gumik
Tangerine írta:
.
A lábam le szokott érni néha, ha nem húzom be/hátra eléggé. :lol:


Nagylábúaknál- mint én- az van, hogy húzod, ahova akarod, ha leér a lábtartó, hőzod a csizma szélét is, mert már tényleg nincs hova húzni :D

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2011. augusztus 24. 12:40
Profil
Avatar

Motor: GSX 1400 K6
Hozzászólás Re: Gumik
Ja. :mrgreen:

Én is gondoltam rá. Három megoldás is lenne. Olyan gumit kellene gyártani, ami azon a részen keményebb, vagy olyat, amit meg lehet fordítani a felnin. A harmadik, hogy angol, ausztrál(?), stb, cimbikkel postán gumit cserélünk. :twisted:


2011. augusztus 24. 11:32
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Gumik
Tangerine írta:
Yoss írta:
A bal kanyarban meg simán letolom lábtartóig.

Ezt szó szerint kell érteni, vagy képletesen?
Nekem sincs bal majrécsík, de a lábtartóm még sohasem ért le.
A lábam le szokott érni néha, ha nem húzom be/hátra eléggé. :lol:

Közúton ritkán, de le szokott érni. Vezetéstechnikán, meg védett helyeken azért nyugodtabban karistolok :)

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2011. augusztus 24. 11:29
Profil ICQ
Avatar

Motor: 1200 S
Hozzászólás Re: Gumik
Tangerine írta:
Biztos vagyok benne, hogy a jobb oldali közlekedés miatt van...

Tervezzem át a hétvégét? A sógorok helyett menjünk az angolokhoz? :roll:


2011. augusztus 24. 11:08
Profil
Avatar

Motor: GSX 1400 K6
Hozzászólás Re: Gumik
Yoss írta:
A bal kanyarban meg simán letolom lábtartóig.

Ezt szó szerint kell érteni, vagy képletesen?
Nekem sincs bal majrécsík, de a lábtartóm még sohasem ért le.
A lábam le szokott érni néha, ha nem húzom be/hátra eléggé. :lol:


2011. augusztus 24. 10:22
Profil
Avatar
Hozzászólás Re: Gumik
Általában valóban a körforgalom miatt eszi a bal oldalát jobban, ráadásul a körforgalomban sokkal döntöttebb az út is mint más kanyarban.

Ez a jobb kanyart kevésbé döntötten veszem be dolgon én is gondolkodtam a minap és az is lehet egy ok erre, hogy ha a bal kanyarban csúszik el az ember akkor jó esetben csak a rekettyés van (persze lehet szalagkorlát meg számtalan más is) de a jobbost nézi be az ember akkor tuti akkor jön egy megrakott kamion szembe :vezet:


2011. augusztus 24. 10:18
Profil Honlap
Avatar

Motor: GSX 1400 K6
Hozzászólás Re: Gumik
Biztos vagyok benne, hogy a jobb oldali közlekedés miatt van.
Emiatt az utak jobbra lejtenek, a körforgalomban csak a bal fele kopik, a balos kanyarok jobban beláthatóak.

Nálam rátesz egy lapáttal, hogy Yosshoz hasonlóan én is bátrabb vagyok balra, mint jobbra, még ha be is látom a jobbos kanyart, akkor is. Baloldalon nincs majrécsík, jobb oldalon fél centi.
A gumim pedig legalább 2mm-es profilmélység-különbség van, ha megnézem a közepétől 2 cm-re balra vagy jobbra. Érdekes, hogy ránézve a gumi alakjára nem is igazán látszik az asszimetria, csak ha a kopásjelzőket nézem.


2011. augusztus 24. 10:17
Profil
Avatar

Motor: 1200 S
Hozzászólás Re: Gumik
Nálam tök egyforma mindkét szélén a majré mégis látványosan kopottabb a bal fele :roll:


2011. augusztus 24. 9:36
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Gumik
Tangerine írta:
Nagyon csáléra kopott, tkp. egy 5 cm-es sávban van majdnem kopásjelzőn a közepétől balra, a többi részen még bőven jó lenne :-x


Az a sok ronda körforgalom, ugye ;)
Egyébként azt tűnt fel, hogy a mostani Z6 gumimon a bal oldalról teljesen elment a majrécsík, de a jobb oldalon még ott virít majdnem egy centi. Nem értettem, aztán rájöttem, hogy a jobbos kanyarokat kevésbé bátran veszem, mert többnyire baromira nem lehet belátni. A bal kanyarban meg simán letolom lábtartóig. Szerintem emiatt lehet a felemás kopás.

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2011. augusztus 24. 9:13
Profil ICQ
Avatar

Motor: GSX 1400 K6
Hozzászólás Re: Gumik
Tangerine írta:
Yoss írta:
Ez milyen gumi?

Dunlop Sportmax Sportsmart


No, úgy néz ki a végét járja a sportsmart, ami a tavaszi talin lett felrakva Zadarban.
Max. 7000 km van benne. 1500-at talán még kibír (remélem :lol: )
Nagyon csáléra kopott, tkp. egy 5 cm-es sávban van majdnem kopásjelzőn a közepétől balra, a többi részen még bőven jó lenne :-x


2011. augusztus 24. 8:41
Profil
Avatar

Motor: HONDA CBF 600 N 2004
Hozzászólás Re: Gumik
[/quote]
Dehogynem. Akkor derült ki, hogy nem akar tőle a motor lefeküdni :lol:[/quote]

:lol: jól van Yoss, jól van, meggyőztél! :P


2011. augusztus 12. 21:27
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Gumik
vatomi írta:
zöldi írta:
vatomi írta:
. Most 150 széles abroncs van rajta, majdnem 0-ra kopva.


Az a gyári méret nem? Én egy centivel nem tennék szélesebbet, 0 hozadéka van.


Köszi Zöldi! Igazából 150, meg 160-as használt jó állapotú abroncsból nagyon kis választék van, még 180-asból annyi, mint égen a csillag × 2.
A 600-as gépre 150, 160, 1200-asra meg 180-as szélességű abroncsot ajánl a gyár. Ezért kérdeztem, hogy esetleg nem próbálta-e még ki valaki pl. a 180-as szélességet a 600-ason.

Dehogynem. Akkor derült ki, hogy nem akar tőle a motor lefeküdni :lol:

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2011. augusztus 12. 16:00
Profil ICQ
Avatar

Motor: HONDA CBF 600 N 2004
Hozzászólás Re: Gumik
zöldi írta:
vatomi írta:
. Most 150 széles abroncs van rajta, majdnem 0-ra kopva.


Az a gyári méret nem? Én egy centivel nem tennék szélesebbet, 0 hozadéka van.


Köszi Zöldi! Igazából 150, meg 160-as használt jó állapotú abroncsból nagyon kis választék van, még 180-asból annyi, mint égen a csillag × 2.
A 600-as gépre 150, 160, 1200-asra meg 180-as szélességű abroncsot ajánl a gyár. Ezért kérdeztem, hogy esetleg nem próbálta-e még ki valaki pl. a 180-as szélességet a 600-ason.


2011. augusztus 12. 11:13
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Gumik
vatomi írta:
. Most 150 széles abroncs van rajta, majdnem 0-ra kopva.


Az a gyári méret nem? Én egy centivel nem tennék szélesebbet, 0 hozadéka van.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2011. augusztus 12. 10:02
Profil
Avatar

Motor: HONDA CBF 600 N 2004
Hozzászólás Re: Gumik
Yoss írta:
vatomi írta:
Köszi Pali! Mit jelent az, hogy elveszíti a mozgékonyságát? Döntögetésnél nem annyira fürge? Biztonságos úttartásban szerepe van a szélesebb abroncsnak?

Nehezebben tudod dönteni, a motor "nem akar" dőlni. Ezért lehet dönteni, csak melósabb a dolog. Ha rám hallgatsz, vegyél hozzá olyan méretet, amit a gyár ajánl. Nem véletlen ajánlják azt, amit :)


Köszi Yoss! Valaki bevállalta már a 600-as vasán a 180/55-öt? Mindenki egyetért Palival és Yossal? Valakinél nincs esetleg egy jó állapotú 160/60 PR2, vagy hasonló jó gumi?


2011. augusztus 12. 9:46
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Gumik
vatomi írta:
Köszi Pali! Mit jelent az, hogy elveszíti a mozgékonyságát? Döntögetésnél nem annyira fürge? Biztonságos úttartásban szerepe van a szélesebb abroncsnak?

Nehezebben tudod dönteni, a motor "nem akar" dőlni. Ezért lehet dönteni, csak melósabb a dolog. Ha rám hallgatsz, vegyél hozzá olyan méretet, amit a gyár ajánl. Nem véletlen ajánlják azt, amit :)

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2011. augusztus 12. 9:16
Profil ICQ
Avatar

Motor: HONDA CBF 600 N 2004
Hozzászólás Re: Gumik
Pali79 írta:
vatomi írta:
Igazából több kérdésem is van: Rámehet-e 160/60-nál szélesebb gumi?

Lehet, hogy rámegy, de nem érdemes, elveszíti a mozgékonyságát a gép.
vatomi írta:
Nincs véletlenül jobb állapotú használt gumitok, amit megvehetnék?

Itt nézz körül
vatomi írta:
Az előző motoromon PR2-volt, nagyon meg voltam vele elégedve.

Azzal általában mindenki meg van elégedve, ezért ritka a használt, jó állapotú. Új ára 30 körül van, ha az is érdekel tudok elérhetőséget adni.


Köszi Pali! Mit jelent az, hogy elveszíti a mozgékonyságát? Döntögetésnél nem annyira fürge? Biztonságos úttartásban szerepe van a szélesebb abroncsnak?


2011. augusztus 12. 8:23
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1242 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 63  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség