Szerző |
Üzenet |
szotyi
Motor: Versys 650
|
Re: Gumik
[img]D:\Képek\Norbi\Svájc%20túra%202011\Kép2221.jpg[/img]
_________________ SZOTYI
|
2011. augusztus 24. 17:10 |
|
|
szotyi
Motor: Versys 650
|
Re: Gumik
[img]D:\Képek\Norbi\Svájc%20túra%202011\Kép2221.jpg[/img]
_________________ SZOTYI
|
2011. augusztus 24. 17:10 |
|
|
szotyi
Motor: Versys 650
|
Re: Gumik
Elsőgumim....
_________________ SZOTYI
|
2011. augusztus 24. 17:08 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Gumik
Tangerine írta: . A lábam le szokott érni néha, ha nem húzom be/hátra eléggé. Nagylábúaknál- mint én- az van, hogy húzod, ahova akarod, ha leér a lábtartó, hőzod a csizma szélét is, mert már tényleg nincs hova húzni
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2011. augusztus 24. 12:40 |
|
|
Tangerine
Motor: GSX 1400 K6
|
Re: Gumik
Ja. Én is gondoltam rá. Három megoldás is lenne. Olyan gumit kellene gyártani, ami azon a részen keményebb, vagy olyat, amit meg lehet fordítani a felnin. A harmadik, hogy angol, ausztrál(?), stb, cimbikkel postán gumit cserélünk.
|
2011. augusztus 24. 11:32 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Gumik
Tangerine írta: Yoss írta: A bal kanyarban meg simán letolom lábtartóig. Ezt szó szerint kell érteni, vagy képletesen? Nekem sincs bal majrécsík, de a lábtartóm még sohasem ért le. A lábam le szokott érni néha, ha nem húzom be/hátra eléggé. Közúton ritkán, de le szokott érni. Vezetéstechnikán, meg védett helyeken azért nyugodtabban karistolok
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2011. augusztus 24. 11:29 |
|
|
mikir
Motor: 1200 S
|
Re: Gumik
Tangerine írta: Biztos vagyok benne, hogy a jobb oldali közlekedés miatt van... Tervezzem át a hétvégét? A sógorok helyett menjünk az angolokhoz?
|
2011. augusztus 24. 11:08 |
|
|
Tangerine
Motor: GSX 1400 K6
|
Re: Gumik
Yoss írta: A bal kanyarban meg simán letolom lábtartóig. Ezt szó szerint kell érteni, vagy képletesen? Nekem sincs bal majrécsík, de a lábtartóm még sohasem ért le. A lábam le szokott érni néha, ha nem húzom be/hátra eléggé.
|
2011. augusztus 24. 10:22 |
|
|
Pali79
|
Re: Gumik
Általában valóban a körforgalom miatt eszi a bal oldalát jobban, ráadásul a körforgalomban sokkal döntöttebb az út is mint más kanyarban. Ez a jobb kanyart kevésbé döntötten veszem be dolgon én is gondolkodtam a minap és az is lehet egy ok erre, hogy ha a bal kanyarban csúszik el az ember akkor jó esetben csak a rekettyés van (persze lehet szalagkorlát meg számtalan más is) de a jobbost nézi be az ember akkor tuti akkor jön egy megrakott kamion szembe
|
2011. augusztus 24. 10:18 |
|
|
Tangerine
Motor: GSX 1400 K6
|
Re: Gumik
Biztos vagyok benne, hogy a jobb oldali közlekedés miatt van. Emiatt az utak jobbra lejtenek, a körforgalomban csak a bal fele kopik, a balos kanyarok jobban beláthatóak.
Nálam rátesz egy lapáttal, hogy Yosshoz hasonlóan én is bátrabb vagyok balra, mint jobbra, még ha be is látom a jobbos kanyart, akkor is. Baloldalon nincs majrécsík, jobb oldalon fél centi. A gumim pedig legalább 2mm-es profilmélység-különbség van, ha megnézem a közepétől 2 cm-re balra vagy jobbra. Érdekes, hogy ránézve a gumi alakjára nem is igazán látszik az asszimetria, csak ha a kopásjelzőket nézem.
|
2011. augusztus 24. 10:17 |
|
|
mikir
Motor: 1200 S
|
Re: Gumik
Nálam tök egyforma mindkét szélén a majré mégis látványosan kopottabb a bal fele
|
2011. augusztus 24. 9:36 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Gumik
Tangerine írta: Nagyon csáléra kopott, tkp. egy 5 cm-es sávban van majdnem kopásjelzőn a közepétől balra, a többi részen még bőven jó lenne Az a sok ronda körforgalom, ugye Egyébként azt tűnt fel, hogy a mostani Z6 gumimon a bal oldalról teljesen elment a majrécsík, de a jobb oldalon még ott virít majdnem egy centi. Nem értettem, aztán rájöttem, hogy a jobbos kanyarokat kevésbé bátran veszem, mert többnyire baromira nem lehet belátni. A bal kanyarban meg simán letolom lábtartóig. Szerintem emiatt lehet a felemás kopás.
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2011. augusztus 24. 9:13 |
|
|
Tangerine
Motor: GSX 1400 K6
|
Re: Gumik
No, úgy néz ki a végét járja a sportsmart, ami a tavaszi talin lett felrakva Zadarban. Max. 7000 km van benne. 1500-at talán még kibír (remélem ) Nagyon csáléra kopott, tkp. egy 5 cm-es sávban van majdnem kopásjelzőn a közepétől balra, a többi részen még bőven jó lenne
|
2011. augusztus 24. 8:41 |
|
|
vatomi
Motor: HONDA CBF 600 N 2004
|
Re: Gumik
[/quote] Dehogynem. Akkor derült ki, hogy nem akar tőle a motor lefeküdni [/quote] jól van Yoss, jól van, meggyőztél!
|
2011. augusztus 12. 21:27 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Gumik
vatomi írta: zöldi írta: vatomi írta: . Most 150 széles abroncs van rajta, majdnem 0-ra kopva. Az a gyári méret nem? Én egy centivel nem tennék szélesebbet, 0 hozadéka van. Köszi Zöldi! Igazából 150, meg 160-as használt jó állapotú abroncsból nagyon kis választék van, még 180-asból annyi, mint égen a csillag × 2. A 600-as gépre 150, 160, 1200-asra meg 180-as szélességű abroncsot ajánl a gyár. Ezért kérdeztem, hogy esetleg nem próbálta-e még ki valaki pl. a 180-as szélességet a 600-ason. Dehogynem. Akkor derült ki, hogy nem akar tőle a motor lefeküdni
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2011. augusztus 12. 16:00 |
|
|
vatomi
Motor: HONDA CBF 600 N 2004
|
Re: Gumik
zöldi írta: vatomi írta: . Most 150 széles abroncs van rajta, majdnem 0-ra kopva. Az a gyári méret nem? Én egy centivel nem tennék szélesebbet, 0 hozadéka van. Köszi Zöldi! Igazából 150, meg 160-as használt jó állapotú abroncsból nagyon kis választék van, még 180-asból annyi, mint égen a csillag × 2. A 600-as gépre 150, 160, 1200-asra meg 180-as szélességű abroncsot ajánl a gyár. Ezért kérdeztem, hogy esetleg nem próbálta-e még ki valaki pl. a 180-as szélességet a 600-ason.
|
2011. augusztus 12. 11:13 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Gumik
vatomi írta: . Most 150 széles abroncs van rajta, majdnem 0-ra kopva. Az a gyári méret nem? Én egy centivel nem tennék szélesebbet, 0 hozadéka van.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2011. augusztus 12. 10:02 |
|
|
vatomi
Motor: HONDA CBF 600 N 2004
|
Re: Gumik
Yoss írta: vatomi írta: Köszi Pali! Mit jelent az, hogy elveszíti a mozgékonyságát? Döntögetésnél nem annyira fürge? Biztonságos úttartásban szerepe van a szélesebb abroncsnak? Nehezebben tudod dönteni, a motor "nem akar" dőlni. Ezért lehet dönteni, csak melósabb a dolog. Ha rám hallgatsz, vegyél hozzá olyan méretet, amit a gyár ajánl. Nem véletlen ajánlják azt, amit Köszi Yoss! Valaki bevállalta már a 600-as vasán a 180/55-öt? Mindenki egyetért Palival és Yossal? Valakinél nincs esetleg egy jó állapotú 160/60 PR2, vagy hasonló jó gumi?
|
2011. augusztus 12. 9:46 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Gumik
vatomi írta: Köszi Pali! Mit jelent az, hogy elveszíti a mozgékonyságát? Döntögetésnél nem annyira fürge? Biztonságos úttartásban szerepe van a szélesebb abroncsnak? Nehezebben tudod dönteni, a motor "nem akar" dőlni. Ezért lehet dönteni, csak melósabb a dolog. Ha rám hallgatsz, vegyél hozzá olyan méretet, amit a gyár ajánl. Nem véletlen ajánlják azt, amit
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2011. augusztus 12. 9:16 |
|
|
vatomi
Motor: HONDA CBF 600 N 2004
|
Re: Gumik
Pali79 írta: vatomi írta: Igazából több kérdésem is van: Rámehet-e 160/60-nál szélesebb gumi? Lehet, hogy rámegy, de nem érdemes, elveszíti a mozgékonyságát a gép. vatomi írta: Nincs véletlenül jobb állapotú használt gumitok, amit megvehetnék? Itt nézz körülvatomi írta: Az előző motoromon PR2-volt, nagyon meg voltam vele elégedve. Azzal általában mindenki meg van elégedve, ezért ritka a használt, jó állapotú. Új ára 30 körül van, ha az is érdekel tudok elérhetőséget adni. Köszi Pali! Mit jelent az, hogy elveszíti a mozgékonyságát? Döntögetésnél nem annyira fürge? Biztonságos úttartásban szerepe van a szélesebb abroncsnak?
|
2011. augusztus 12. 8:23 |
|
|
|