Szerző |
Üzenet |
szotyi
Motor: Versys 650
|
Re: Gumik
Mondjuk a bálna nem igazán a pályára való,sztem ott lassú lenne,ahogy az onboardokat nézegetem......
_________________ SZOTYI
|
2012. január 27. 15:51 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Gumik
Egy estet tudnék elképzelni, hogy feltegyem. Ha lenne egy tartalék kerékszettem a bálnára, arra tennék ilyet, hogy Mogyoródig elérjek relatíve nyugalmasan , ne kelljen trélerezni.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2012. január 27. 8:52 |
|
|
Ats
Motor: GSF 1200S
|
Re: Gumik
Nos, látva a reakciókat utána olvastam a slick -témának. Most már értem a traktorgumit:-) Elég elfuserált gondolat volt De a jelek szerint van rá igény, mert rengetegen árulják...
|
2012. január 27. 7:22 |
|
|
Csöngö
Motor: Ktm 790 Adv r + Ktm-ek
|
Re: Gumik
Ha pontosak akarunk lenni Diszel és Apáti közötti szakaszon.
|
2012. január 26. 13:17 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Gumik
Az ominőzus keszthelyi kanyarnál? Supecorsák voltak rajta...
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2012. január 26. 10:35 |
|
|
Csöngö
Motor: Ktm 790 Adv r + Ktm-ek
|
Re: Gumik
Ats írta: Használt már valaki vágott slick gumit? (természetesen közúton) Elég olcsón adják őket. Igen! Szegény Laci bácsi,meg is lett az eredménye. Az a legnagyobb baj a pálya gumikkal hogy csak egy bizonyos hömérséklet tartományban muködnek jol. Huvös Tavaszi gurulások alkalmával pedig elég nehéz elérni azt a hőmérsékletet.
|
2012. január 26. 9:57 |
|
|
jedi
Motor: GSF 1250N ( black )
|
Re: Gumik
Miki írta: Ats írta: Elég olcsón adják őket. És ha lenne a banditra olcsón traktorgumi, akkor azt raknál rá? A slick pályagumi, nem véletlenül tilos a közúti használata. Ha valakinek,akkor ennek a csávónak elhihetitek, "szakmabeli"
_________________ Ha az autópályán haladván, egyszer csak vésztjósló menydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hid azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
|
2012. január 26. 9:43 |
|
|
Miki
|
Re: Gumik
Ats írta: Elég olcsón adják őket. És ha lenne a banditra olcsón traktorgumi, akkor azt raknál rá? A slick pályagumi, nem véletlenül tilos a közúti használata.
|
2012. január 26. 8:02 |
|
|
Pali79
|
Re: Gumik
Van aki esküszik rá, de a többség ellenzi. Már csak azért is mert a rendszámot is elveszik érte.
|
2012. január 25. 21:59 |
|
|
Ats
Motor: GSF 1200S
|
Re: Gumik
Használt már valaki vágott slick gumit? (természetesen közúton) Elég olcsón adják őket.
|
2012. január 25. 21:41 |
|
|
borz_alom
Motor: Pegaso Trail
|
Re: Gumik
Ahogy Karesz is mondta, nem mindegy mennyi tartalék marad egy gumiban a váratlan helyzetekre. Jó körülmények közt a rossz gumi is tud jó lenni. Fordítva már kevésbé igaz.
|
2012. január 24. 15:17 |
|
|
mikir
Motor: 1200 S
|
Re: Gumik
karesz írta: Dehát mindennek ára van ingyé nincs semmi Hogy ezt mennyiszer mondtam már gumira, fékre és fogyasztásra, de egyesek nagyon nem akarják elhinni
|
2012. január 24. 11:36 |
|
|
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
Re: Gumik
Tavaly nekem a Conti RoadAttack2 oldalai mentek le összesen 2 nap alatt, és nem is durvultunk, csak motoroztunk. Szintén ausztria.
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2012. január 24. 11:29 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Gumik
Ja én a hátsó gumiban gondolkodtam , de azt elfeledtem közölni Több tartalék van egy puha keverékben az tuti. De emlékszel a képtáramban lévő fotóra amit egyszer rég a köszegi határon csináltunk ? Nos elöl hátul elfogyott akkor a makkádám. A jó érdes osztrák aszfalt simán lenyalta a kemény keveréket is elöl-hátul egyszerre. Nem tudom egy puha mennyit bírt volna ugyanolyan körülmények között gondolom azért, csak kevesebbet. Dehát mindennek ára van ingyé nincs semmi
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2012. január 24. 11:18 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Gumik
Előre szerintem kimondottan megéri a részing. Alig megy el kevesebbet, és ha vadat kell fékezni, a pilóta lesz a szűk keresztmetszet, nem a gumi. Azért vettem le elölről a PR2-t, mert fékre simán megcsúsztattam 2 ujjal, a Powert nem tudom, az inkább elemeli a hátsó kereket. Hátra olyan mindegy, a sima road van, nem kopik, fog szépen.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2012. január 24. 7:15 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Gumik
Sztem kár görcsölni sportgumikkal a Banditon , ez nem sportmotor. Távol álljon tőlem hogy Csöngő ánuszába próbáljak beférkőzni nyakig , de aki ismeri a faszit és látta hogy a gixxerrel mint ment PR2-vel az tudja , hogy a Bandira PR2-nél sportosabb gumit feltenni pénzkidobás. Persze akinek a pénz nem számít, ....... lelke rajta. Hozzáteszem , hogy nem tartom magam nagy motorosnak de az agyon szidott kemény Makkádámon sem volt szélesebb rinyacsík mint most a PR2-mön van. Dehát ez már az én korlátom amit nem tudok átlépni. Az a 2 mm mindig megmarad.
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2012. január 23. 22:22 |
|
|
burky
Motor: XJR 1200, FZ1 SA
|
Re: Gumik
Kíváncsiságból megnéztem a gumma, forrásomat...finoman szólva elszálltak az árak. Őket még tudom ajánlani: http://www.kekhold.hu
|
2012. január 23. 21:00 |
|
|
borz_alom
Motor: Pegaso Trail
|
Re: Gumik
Ajjajajjj! De jó, hogy az őszi tali után bespájzoltam egy pár újat. Akkor még tényleg 57 volt. Brutál!
|
2012. január 23. 20:07 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Gumik
Ats írta: Mennyire gáz, ha új, de túltárolt 2008-as gumit vennék olcsón? kb 50e/ pár Michelin Pilot POWER 2CT Az hol olcsó? 2010-esek mennek annyiért...
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2012. január 23. 18:27 |
|
|
Pali79
|
Re: Gumik
Ats írta: Mennyire gáz, ha új, de túltárolt 2008-as gumit vennék olcsón? kb 50e/ pár Michelin Pilot POWER 2CT Egyet értek Yoss-al, de azért én a helyedben meggondolnám! Az 1,2 a powert elég hamar megeszi. A Pilot Road 2 legalább a dupláját elmegy hátul.
|
2012. január 23. 15:41 |
|
|
|