Pontos idő: 2024. október 15. 17:26




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1242 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 63  Következő
 Gumik 
Szerző Üzenet
Avatar

Motor: GSF 1200S
Hozzászólás Re: Gumik
A véleményeteket kérem:
Vettem hátra új Michelin Pilot road 2 (180 gyári méret) gumit.
Most, hogy kint voltam a garázsban, hogy beindítsam, néztem, hogy az első is kopásjelző közelében van.
Nem tudom mennyire gond, ha eltérő típust veszek előre, ami esetleg nem 2CT.
Ami a legolcsóbb lenne: Pilot power: 27.905Ft. (erre gondoltam, ha pozitív visszajelzést kapok tőletek)
Pilot Power 2: 31.300Ft (árban a következő)
Pilot Road 2: 35.291Ft (ez lenne a hátsóval megegyező)
Megköszönném, ha valaki visszajelezne, akinek személyes tapasztalata van ezekkel a típusokkal kapcsolatban.
Köszi,
Ats


2012. február 23. 13:26
Profil
Hozzászólás Re: Gumik
Most, hogy majdnem minden be van vizsgálva, érdemes lenne a gumikat megnézetni. Egy garanciális eljárásnál általában a gyártó szakemberei vizsgálják be a gumikat. Persze, ha nem hivatalos úton jött a gumi, akkor ez nem működik. A felni 0,4mm-es ütése szemmel alig látható, normálisnak vehető deformáció. Biztos nem ez a probléma. Szerintem az új gumikkal van a gond. Ha a gumis hajlandó rá, akkor ki kell próbálni egy másik márkát.


2012. február 6. 22:06
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Gumik
Nem a km-en múlt..........


2012. február 6. 20:49
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Gumik
B1200 írta:
,a hátsó lengőkar csapágyat kellett cserélni.


Hány km-nél?

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2012. február 5. 20:48
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Gumik
Első hátsó gumi lett cserélve? Nekem amikor a Michelin felkerült hátra a Dunlop helyére,úgy viselkedett a motor,mintha egy labda tetején egyensúlyoztam volna,valahogy baromi nehéz volt egyenesben tartani.Amikor előre is felkerült a Michelin mindez megszűnt.
Más alkalommal 170 felett baromi sűrűn keresztbe rázkódott a motor,ezzel nekem is több próbám volt,a hátsó lengőkar csapágyat kellett cserélni.


2012. február 5. 20:07
Profil
Avatar

Motor: GSF1200S
Hozzászólás Re: Gumik
Ha a másik gumival semmi probléma,akkor szerintem megvan a hiba..
Nekem is Z6-om van,nincs vele gond.


2012. február 5. 18:11
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Gumik
Tedd középsztenderre a motort, és forgasd meg a kormányt.
Nekem egy alkalommal túl szorosra volt feszítve a csavar a kormány csapágynál. Kicsit szorult. Akkor csinált ilyen kígyómozgást. Egy leheletnyit visszalazítottam, és azonnal megszűnt a jelenség.

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2012. február 5. 14:39
Profil
Avatar

Motor: Versys 650
Hozzászólás Re: Gumik
Gaben,engedd le a guminyomást 1,5 barra és nézd meg mit csinál!

_________________
SZOTYI


2012. február 5. 11:24
Profil

Motor: GSF 1200
Hozzászólás Re: Gumik
...történt már veletek olyan, hogy minden látszólagos probléma ellenére bizonyos tempó felett elkezdett jobbra-balra dülöngélni a motor, elkezdte riszálni a farát és amolyan hosszú "S"-eket írt le? Kvázi kígyózott. Mindezt azután, hogy egy kopott Pirelli Strada Diablo helyére, bazi hosszas utánajárás és a létező összes teszt elolvasása után, egy 0km-es Metzeler Z6-ot rakattam fel. Kopott Pirellivel semmi gond nem volt, zsír új Z6-tal az elején 150 fölé nem lehetett menni. Úgy éreztem bármelyik pillanatban ledob a gép. Aztán visszatettem a régi Pirellit... megint semmi gond... vissza Z6... már 170-180ig tudtam menni, de onnan rémálom... na akkor centíroztunk mint kisökör, de lényegi változás nem történt... ekkor vissza a gumishoz, mondván Z6 gyári hibás. Csere másikra... 150nél téboly... akkor műszeres vizsgálat... 0,4mm-t üt az első felni... Ujjuj! Akkor telefon három különböző felnijavítós szakinak, de meglepetésemre szinte egybehangzóan azt állították: az a 0,4mm szinte biztos, hogy nem okoz ilyen jellegű problémát. Akkor mi rosseb??!! Ugyan még kipróbálni a harsogó mínuszok miatt nem tudtam, de újabb lépés gyanánt a telókban szűz olaj csörgedezik már és találtunk 1-1,5mm meghajlást a jobb telószárban. Magyarán valahogy meggörbült. Már az is javítva. Lehet, hogy ez mívelte vélem ezt az ocsmány kis játékot? Ha van valakinek ötlete, tapasztalata, kérem ossza meg velem! ...hát tudjátok mily fájdalom mikor a sildessapkás kisköcsög 180-nál letol a Béemmvéjével... és nem tok odapörkölni neki. :cry: ;)

Gaben


2012. február 5. 11:09
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Gumik
Yoss írta:
Miért, ő hogy járt?


Szerintm a képtárban fent a videói között, Csöngő vette fel.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2012. január 30. 7:45
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Gumik
Gondolom leért. De téged ez nem kellene, hogy aggasszon. Neked nincs.

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2012. január 28. 23:23
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Gumik
Csöngö írta:
szotyi írta:
E ring állítólag csúszós,Kakucson meg 1.-ben üvöltene szinte végig a bálna,néha picit 2.-ban......jól gondolom?

Voltunk itt már páran mindkét pályán szerintem egyikkel sincs semmi baj. Bár az igaz Kakucsra elég nagy dinoszaurusz egy bandi.Meg hát úgy motorozni hogy kerülgetnek a robogok nem egy nagy élmény. Az Eurorng valamivel jobban fekszik a nagy motoroknak a csuszosságával szerintem semmi baj nincs,bár erröl G67-nek lehet más a véleménye. A bukócsöveket viszont le kell venni különben ugy jártok mint szegény HCS :o

Miért, ő hogy járt?

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2012. január 28. 23:01
Profil ICQ
Avatar

Motor: Ktm 790 Adv r + Ktm-ek
Hozzászólás Re: Gumik
szotyi írta:
E ring állítólag csúszós,Kakucson meg 1.-ben üvöltene szinte végig a bálna,néha picit 2.-ban......jól gondolom?


Voltunk itt már páran mindkét pályán szerintem egyikkel sincs semmi baj. Bár az igaz Kakucsra elég nagy dinoszaurusz egy bandi.Meg hát úgy motorozni hogy kerülgetnek a robogok nem egy nagy élmény. Az Eurorng valamivel jobban fekszik a nagy motoroknak a csuszosságával szerintem semmi baj nincs,bár erröl G67-nek lehet más a véleménye. A bukócsöveket viszont le kell venni különben ugy jártok mint szegény HCS :o


2012. január 28. 21:18
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Gumik
Neked igen, nekem 3- ban. :D

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2012. január 28. 18:13
Profil
Avatar

Motor: Versys 650
Hozzászólás Re: Gumik
E ring állítólag csúszós,Kakucson meg 1.-ben üvöltene szinte végig a bálna,néha picit 2.-ban......jól gondolom?

_________________
SZOTYI


2012. január 28. 17:00
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Gumik
ja, nekem is jó, de az meg olyan kicsit, mint helikopterrel körözni egy szobában. Amíg 5-6 ember köröz, addig okés, de utána körhinta van. ;) Eringet lehet megpróbálom egyszer.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2012. január 28. 9:04
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Gumik
zöldi írta:
Amíg felengedték a népet cordurában, mindig elgondolkoztam. De azt a 15 rongyot mindig inkább egy egész napos szlovákiai motorozásra herdáltam el, egy jó ebéddel, reggeltől estig, mint hogy 3*20 percet csapassak a ringen. Most már az ár is durvább, meg bőrcucc is kéne, azom meg nincs, mostanában nem is lesz. Bár, a gyereknek vettem egy Frank Thomas bőrkombit a turiban EZER forintért, azóta visszajárok :D

Menni kéne Kakucsra, az nem olyan drága. A mi tudásunknak az is jó. Legalábbis az enyémnek :)

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2012. január 27. 23:49
Profil ICQ
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Gumik
Amíg felengedték a népet cordurában, mindig elgondolkoztam. De azt a 15 rongyot mindig inkább egy egész napos szlovákiai motorozásra herdáltam el, egy jó ebéddel, reggeltől estig, mint hogy 3*20 percet csapassak a ringen. Most már az ár is durvább, meg bőrcucc is kéne, azom meg nincs, mostanában nem is lesz. Bár, a gyereknek vettem egy Frank Thomas bőrkombit a turiban EZER forintért, azóta visszajárok :D

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2012. január 27. 18:49
Profil
Avatar

Motor: Versys 650
Hozzászólás Re: Gumik
Mondjuk a Kispataki Viktort néztem,olyan gyönyörű rövid féktávokat vesz+szépen használja a teljes pályát..........az amatőrök akkora réseket hagynak,hogy oda sokszor még 2 motor is beférne........puding próbája az evés,de sztem ez nekem kimarad,hacsak nem nyerek a lottón. :shock:

_________________
SZOTYI


2012. január 27. 18:32
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Gumik
Fene tudja, ha én ülök rajta, akkor biztos. De van ott emberke aki évek óta hayabusával kerülgeti a népet, annak meg a plusz lovacskái csak a célegyenesben tudnak kibontakozni. Egy ismerős 1000rr-rel tolja ott rendszeresen(-1 fog elöl), és a múltkor elismerően nyilatkozott, hogy egy banditnak nyomatékból nem tudott elmenni. :o

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2012. január 27. 17:38
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1242 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 63  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség